Tuesday, May 17, 2011

Not Glory Hunters

Ok, kami bukan glory hunter nak kejar piala itu, piala ini. Kami hanya suka permainan cantik walaupun tak menang game. Permainan cantik membuat kami terhibur. Permainan untuk menang piala hanya terhibur ketika pasukan itu menjulang piala saja. Jadi, jika liga bolasepak mempunyai 38 perlawanan, maka 38 kali jugalah kami terhibur dengan permainan cantik. Menang piala pula hanya sekali. Atau mungkin dua kali saja untuk rasa terhibur.


Jadi, kamilah Arsenal yang sentiasa memperagakan permainan cantik. Arsenal boleh menguasai perlawanan dengan dahsyat (kecuali lawan Barcelona). Arsenal boleh gentel-gentel bola di kotak penalti lawan sambil membuatkan penjaga gol sentiasa rasa berdebar begitu juga dengan peminat-peminatnya. Arsenal boleh rilek-rilek je simpan Wenger selama 6 tahun tanpa trofi berbanding Chelsea, Liverpool dan Real Madrid yang kerapkali tukar pengurus macam tukar boxer. 

Dan yang paling penting sekali, Arsenal pernah mengalahkan juara England yang baru dinobatkan di laman sendiri. Itu pencapaian terbaik musim ini!Oh ya, kami juga ada pergi ke Wembley musim ini!

Mari kita salute Arsenal!!


Dongakkan kepalamu Wenger. Tidak ada apa yang perlu kau malukan dapat tempat ke-4 dengan muda-mudi ini



Adegan penting musim ini yang harus dikenangi jika bercakap mengenai musim 2010/11 Arsenal

2 comments:

Anonymous said...

angkat je Frank Ribery musim depan hehe..

Arsenal + Arsene = Arsenic

-silent reader-

eJAI said...

hahaa...mahal kot franck..n wenger pun xminat player ade nama cmni.Tp sape tau, kot2 die ubah polisi die. Dengar citer benzema nak ke emirates.entahlerr...

 
Google Analytics Alternative