Wednesday, June 07, 2006

mulanya di sini.........

assalamualaikum........
tujuan blog ni dcipta bukan ader tujuan berat pun sekadar memenuhi masa lapang yg begitu byk lapangnyer....maklumlah cuti ipta yg pjg ni selama 2 bulan ni boleh buatkan kite jd mati kutu....watever!aku cuber utk enjoy cuti yg sememangnyer anugerah yg tak ternilai ni apatah lg ketika world cup plak hampir tiba....muahahhaa...oppss...ok.Actually ari isnin 5 jun arituh patutnyer aku dah berangkat ke UPM utk jadi sukarelawan paralimpiad yg akan berlngsng 9 jun hingge 13 jun tu x silap aku.Tp aku terpakse tolak tawaran hebat tuh sbb aku ader skit probs ngan family.Rugi wooo....dapat sijil mah...hmm,apa leh buat world cup pun 4 tahun sekali....hehehe.Lg satu perkare menarik happen dlm life aku wat mggu ni ialah ari sabtu tu ialah aku main ntuk team aku(bukan myteam) utk match Piala Datuk Yap bg daerah hulu langat.Kire ni tahun kedua la penganjurannye,tahun lepas team aku dapat nombor baek punyer,no 3,okla dpat pingat gangsa....heh,ader medal tuh!okla,tahun ni lak syg sekali pasai team aku tu tersingkir peringkat kumpulan,argghh bengang siot!ape pun x dapat.Aku lak injured,kaki lebam giler.......agak terasa lg la sakitnyer bile berjalan nih.....Hmmmm.Wat mase skang ni aku dok umah sambil men komputer usang ni tu je la koje aku mase gini!Rasernyer dah leh main balik kot esok nih.....heh!okla,smpi sini jer la....Lenkali aku smbg plak catatan aku ni ataupun dipanggil diari maya ni,hihihi....ok,adios!chow

No comments:

 
Google Analytics Alternative