Friday, December 18, 2009

Tag N Go

Setelah diminta oleh Liyana, saya pun menjawab tag ini dengan berat hati(hehe). Sungguh panjang lebar tag ini selebar perut rakan saya.

1. Bekas kekasih saya:

Anak cina.

2. Saya sedang mendengar:
Bunyi kipas...dan sedikit bunyi dari tv depan.

3. Mungkin saya patut:
Kembali ke pangkal jalan.

4. Saya suka:
Memegang 'mouse'.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Semuanya tidak tinggal serumah dengan saya.

6. Saya tak faham:
Soalan ini...

7. Saya kehilangan:
Tangan senilukis saya...

8. Ramai yg berkata:
Malaysia menang emas.

9. Makna nama saya:
Utama.

10. Cinta itu adalah:
Sebuah filem Kabir Bhatia.

11. Di satu tempat seseorang sedang:
Makan nasi menggunakan tiub.

12. Saya akan cuba:
Menanam padi di KL.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Abby Abadi.

14. Telefon bimbit saya:
Ada kat situ.

15. Bila saya terjaga dari tidur:
Saya lipat tilam.

16. Saya paling meluat bila:
Manchester menang.

17. Pesta/parti adalah:
Tempat syaitan berkumpul.

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
Semut dalam nasi lemak pagi saya.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Masa bayi.Semua disuapkan....

20. Hari ini:
Saya usha Kia Forte kat showroom.

21. Malam ini saya akan:
Habiskan sisa burger pagi tadi.

22. Esok pula saya akan:
Tengok bola.

23. Saya betul2 inginkan:
Manchester turun divisyen...

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
Wajah sape nak kena lempang nih?

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
Kedai arked di Parit.

26. Makanan barat atau jepun:
Thai..

27. Bilik yang terang atau gelap:
Bergantung pada keadaan. Kalau nak sikat rambut mestilah terang.Kalau nak tidur,gelaplah.

28. Makanan segera adalah:
Pemecah sel neuron dalam otak.

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
Cerita apa kat tv ni?

30. Siapa yang anda mahu tag:
Nak tag menteri yang ada blog boleh?

Sekian...



3 comments:

Liyana said...

wah..besarnya harapan, nak tag menteri..alamak..nape letak nama "beliau"..letak la nama betol..hehe..thanks buat..

Liyana said...

btw...memang lawak lah jawapan awak.. tergelak sorang2...

eJAI said...

Sorila x letak nama betul..hehe..nnti sy edit blk..

Jwpn tu spontan dtg..mcm tahpape je kan?hahaa...

 
Google Analytics Alternative