Friday, July 02, 2010

Cerita Petang

Tadi aku beli pisang goreng. Beli 3 ringgit. Sedap sikit main Facebook sambil makan pisang goreng. Sebelah plastik pisang goreng ni ada air teh sejuk. Baki teh semalam tak habis, letak dalam peti sejuk boleh jugak minum petang-petang ni. Kalau pisang goreng ni cicah dengan air teh ni konfem la tak sedap ek. Cicah kopi guarana ok le kot. 




Facebook ni pun dah bosan pulak aku main. Sama je semua. Pegi stalk blog orang lagi best. Dapat idea sikit nak tulis ape. Kehkehkeh...

Gaji bulan lepas dah dapat tapi taktau la nak buat apa. Nak simpan semua ke atau nak belanja habis, aku pun taktau. Ingat nak buat beli motor. Senang sikit nak pegi kuliah. Asyik menumpang aje selama ni. Tensen pun ada kalau menumpang-menumpang ni. Aku kena ikut timing si penunggang. Kalau dia cepat ok lagi. Ni kalau dia lambat, mau aku layan Atashinchi dulu kat tv. Nak-nak mandi dekat sejam lebih. Angin woo..





Malam ni pulak Belanda lawan Brazil. Nasib baik McDonald ada HD. Boleh lepak pekena BigMac sebarang dua. Tapi umi aku pulak dengar cerita nak goreng burger malam ni. So, tak jadi la lepak McD. Lepak depan tv rumah lagi best bantai MakChicken. Result malam ni Brazil menang le kot walaupun darah Belanda aku kuat mengalir dalam diri. Ceh.

10 comments:

mmsyah said...

boikot mekdi lah weh!

eJAI said...

Aku boikot la ni...tu yg xpegi tuh..

Brazil kalah tu yg best tuh..hehe

jo said...

belanda menang kira bonus la untuk lu kan....?

jo said...

belanda menang kira bonus la untuk lu kan....?

mmsyah said...

boikot bila mak ko masak je watpe wehh!
boikot lah btol2...
aduyai...
anjing betina pon kalah gak...
camne ni?

Linglung said...

tafsiran lu salah!! haha..brazil siap kena beduk lg dengan holland

eJAI said...

@jo - yup...mcm dapat bonus 3 bulan gaji...pehh..jerman menang plak lagi...fuhh

@mmsyah - aku boikot betul2 la ni..dah bape bulan tak gi sana. Nak boikot cmne lagi...anjing betina? huhu....nazi main smart ar...ade can angkat trofi nih..

@linglung - memang gua tafsir ikut logik akal brazil menang tp holland menang ada dalam hati gua...haha...go oranje!!

gadis comel said...

sedapnya makan makchicken..




nyam3x..

Anonymous said...

goreng pisang 3ringgit tu makan sorang2 ke?
fuh terer la perut.

eJAI said...

takdela...kongsi ngan famili...hehe

 
Google Analytics Alternative