Sunday, May 05, 2013

Sehari Sebelum PRU-13


4 Mei 2013

Aku sempat ke Pandan lepas balik dari Pesta Buku KL bagi melihat suasana sebelum hari pengundian besok. Lalu depan menara MPAJ ke apa entah namanya tu, terjumpa pulak Rafizi Ramli, calon Pandan. Tengah santai petang katanya. Petugas dia pun sempat bagi aku bihun goreng sampai lapan bungkus. Tapi ni bukan rasuah. Sebab aku pun bukan mengundi tempat dia.

 Bihun Rafizi



Lepas tu sempat ke Putrajaya kejap. Bajet nak jumpa Husam macam hari tu. Tapi dia kat Kelantan uruskan jenazah ibunya. Mohon sedekahkan al-fatihah ye.

~Al-Fatihah ~

Tak jumpa Husam. Aku jumpa budak-budak buat flashmob. Sempat le aku kabor ke dorang,

"INI KALILAH!!"



Parlimen Putrajaya


Selamat mengundi kepada semua. Moga pilihanraya berjalan dengan lancar dan aman. Pilihlah pemimpin berwibawa dan hapuskan pendatang asing!

No comments:

 
Google Analytics Alternative