Friday, June 03, 2011

Post-Exam Activities

Bulan lepas, aku berjaya menyiapkan projek tahun akhir yang bagi aku, aku tak minat sangat nak buat pasal tajuk dia bukan dalam lingkungan keminatan aku. Tapi sebab supervisor ok dan tajuk ringan ditambah pula, tajuk-tajuk sedap dah dirembat orang, aku reda dengan tajuk tersebut dan harapnya aku lepas dengan cemerlanglah. Rasa ralat jugak sebab tak dapat pergi kenduri kahwin supervisor aku tu sebab ada exam welding. Semoga beliau berbahagia.

Jadi, setelah selesai semua ni, apa perlu aku buat? Aku dalam proses mencari kerja tapi belum bersungguh-sungguh lagi. Resume pun cincai boncai aku buat. Company tengok pun terus dibakulsampahkannya. Jadi, aku rilek jela dulu. Sempena tamat exam jugak, aku sempat holiday kaw-kaw. Itu hari pergi Bukit Gambang Resort sebab ikut family day. Baru-baru ni pulak, ada last gathering dengan housemate kat Port Dickson. Sayang sebab ada yang tak dapat pergi sekali sebab awek tak bagi pergi. Entah apa masalah tah. Dan, insyaallah, hujung minggu ni pulak pergi Cameron Highland dengan tok dan opah. Fuh, memang enjoy habisla nih. Hehe. 

Insyaallah kalau ada kesempatan, den upload la gambor-gambor ye...

No comments:

 
Google Analytics Alternative