Saturday, September 02, 2017

Bangsa Termulia Di Dunia


Maka porak perandalah kaum Melayu apabila satu kumpulan Rohingya berdemontrasi menekan kerajaan Myanmar supaya memberhentikan genosid yang berlaku di wilayah Rakhine. 

"Rohingya pengotor!"

"Rohingya pencuri dan biadap!"

"Hantar Rohingya pulang"

"Kau pergi jelah ke Pasar Borong Selayang tu, tengok macamana Rohingya ni"

Jerit bani Melayu di media sosial. Sampai menyarankan mereka yang pro-Rohingya mengambil mereka sebagai keluarga angkat. Deme ni entah kenal ke tidak beza antara puak Rohingya dengan Arakan.

Tapi apa agaknya yang merasuk mereka ini sampai mereka melupakan terus kekejaman yang melanda wilayah mereka akibat tindakan tidak berperikemanusiaan junta Myanmar?

Demonstrasi yang terjadi lalu hanya untuk menekan kerajaan Myanmar. Pergi mampuslah sama jalan jem, buat kacau dan segala cerita pedofilia kau pasal puak Rohingya tu. Apa ke bodoh demonstrasi dibuat supaya jalan tak jem?

Kesimpulannya, iman bani Melayu berpaksikan kepada kebersihan (entah diorang ni semua bersih ke tidak, sampah pun selamba baling keluar ikut tingkap kereta, bersih kepala tahi apa?), jangan buat kacau tempat orang, tak sedar dek untung dan macam-macam lagilah agar menunjukkan bani Melayu adalah satu-satunya bangsa maksum dan mulia di mata Tuhan. 

"Pergi mampus kau Rohingya dengan kisah 'penyembelihan' kau tu. Bani Melayu beriman dengan perkara lain!"


No comments:

 
Google Analytics Alternative