Saturday, July 26, 2008

Watch out!

Minggu ini adalah hari yang sesak.Sesak dengan assignment dan otak yang kesesakan melihat kalkulus yang aku tak paham berbanding masa diploma dulu.Subjek MAT ni boleh bikin orang pening kepala sebab lecturer ni memang pelik tulisannya.Sesak sesak.Apapun,rumah sewa aku kini dah ada streamyx,so bolehla layan internet kalau tengah sesak-sesak otak.Haha.Oh ya,poket aku juga tengah sesak.Bukan sesak dengan duit.Sesak dengan habuk.Eh,bukan duit letaknya dalam dompet ke?Apa-apa jela.Tu metafora je.



Minggu depan pulak ada event yang disertai oleh band-band indie kat kampus aku. Tentunya Couple dan The Times menjadi faveret aku di konsert tu nanti.Cuma aku tak pasti macamana aku nak ke sana sebab takde transport.Pastu plak takde member yang bole layan sama.Entah ar.Nantilah fikir.Penganjur pun sengal gak sebab aku ada test Math yang aku tak paham-paham lagi skang minggu tu jugak.Adoii.Sakit kepala. Apapun,berhibur berhibur juga,adat pergaulan tetap kena jaga terutama yang perempuan.Macam kena culture shock je aku tengok dressing dorang kat dalam kampus.




Lastly,berapa korang expect Chelsea bantai Malaysia?Aku expect 4-0 paling minimum. Bukan aku nak jatuhkan semangat pemain Malaysia tapi dengan India pun seri 1-1 je.Jadi,korang pikirla sendiri kan. Apapun,kalau kalah sekali pun biarlah kalah melawan.Adios.

3 comments:

Anonymous said...

Probably I can say with this blog make, more some interesting topics.

Anonymous said...

This is a nice blog. I like it!

Anonymous said...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

 
Google Analytics Alternative