Monday, December 29, 2008

To Be Continued...

Hari ini aku bakal pulang ke tempat pengajian untuk meneruskan baki pembelajaranku. Entah bagaimana bakal aku tempuhinya, aku sendiri tiada jawapan. Hanya satu perkataan perlu aku pahatkan. BERUSAHA!. Dan juga tawakal. Err,itu dah dua. Oklah, dua perkataan ini perlu aku sematkan erat-erat dalam sanubariku. Kenapa ayat aku hari ini sungguh menusuk jiwa? Maklumlah, meroyan akibat nak sambung pengajianlah ni.

Sepanjang pengajianku mungkin aku akan agak jarang menghabiskan masa berblogging. Mungkin ada entri sebulan sekali atau mungkin tiada langsung sepanjang 6 bulan. Itu yang kita tidak tahu. Jadi jangan sedih-sedih. Hidup mesti diteruskan. Sudahlah, aku semakin mengarut ni.

Apapun,belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Menyambut Awal Muharram. Semoga diri aku dan kita semua berubah ke arah yang lebih baik dan diberkatiNya. Jumpa lagi.

No comments:

 
Google Analytics Alternative